Så här fungerar våra omdömen om flyttfirmor

Falska omdömen och betyg i olika branscher är ett stort problem när företag skriver om sig själva eller om sina konkurrenter. Vi på flyttkonsumenter kontaktar därför kunder som skickar in ett omdöme om flyttfirman som dom har anlitat när dom flyttat. Vi sänder ut ett mejl ifrån oss på flyttkonsumenter till den som skickat in ett omdöme/betyg och på så sätt kan vi på flyttkonsumenter kontrollera att betyget är riktigt samt så har vi även spårning via ip nummer detta är för att våra omdömen skall vara riktiga. Nedan så ser ni hur mejlet ifrån oss ser ut.

Hej .

Ni har lämnat ett omdöme till oss om flyttfirman (namn på flyttföretaget), och vi granskar samtliga omdömen innan vi lägger ut dom offentligt för att undvika falska omdömen, därför önskar vi vissa uppgifter utav er. Givetvis lämnar vi ej ut dessa uppgifter någonstans utan detta är endast för att undvika falska omdömen. 

1)Ert namn och personnummer

2)Varifrån ni flyttade

3)Fakturakopia på betalningen. 

Givetvis kommer vi ej att lämna ut dessa uppgifter någonstans. 

Vänligen skicka in detta till oss och innan detta ej kommit oss tillhanda så kommer inte ert betyg/omdöme att visas.

Med vänlig hälsning

Flyttkonsumenter

No votes yet.
Vänligen vänta...

Dela:

Lämna ett omdöme

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.

1 omdömen om “Så här fungerar våra omdömen om flyttfirmor

  1. Vi anlitade Kvalitetsflytt för en flytt från Stockholm till Malmö Så mycket strul! De skadade bla ett bord och en soffa och vägrar ersätta oss för att återställa möblerna De anlitar ett oseriöst försäkringsbolag flyttskador.se som varken har telefonnummer eller adress. Vi blev mycket illa bemötta av försäkringsbolaget som vägrade förstå problemet och tyckte att vi skulle åtgärda skadorna själva. Vi har anmält ärendet till ARN

    Svara

Fler nyheter